Masowa wysyłka SMS to doskonały sposób na komunikację z klientami. Ponadto dzięki sprawnie poprowadzonej kampanii możesz znacząco podnieść sprzedaż danego produktu, jak również na dobre zaistnieć w świadomości odbiorcy. Dzisiaj dowiesz się, co zrobić by Twoja wysyłka SMS, odniosła określone rezultaty. Jakich błędów należy unikać, a także, z jakich narzędzi najlepiej korzystać.
Wysyłka SMS – jak podnieść efektywność
By kampania przyniosła oczekiwany efekt, warto przestrzegać kilku prostych zasad:
- Stwórz własną bazę odbiorców – ważne, by adresaci wiadomości nie byli przypadkowi. Jeśli wysyłasz wiadomości do osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie treści marketingowych, pochodzących z Twojej firmy, masz dużo większe szanse na pozytywny oddźwięk.
- Zadbaj o to, by odbiorca wiedział, od kogo pochodzi wiadomość – pole nadawcy powinno być zawsze wypełnione.
- Targetuj Twoje wiadomości – jeśli dobierasz wiadomość do konkretnej grupy odbiorców, masz większe szanse na pozytywną reakcję ze strony odbiorcy, niż wówczas gdy wysyłasz wszystkim tę samą informację.
- Pamiętaj o call to action – jeśli w treści Twojej wiadomości zawrzesz wezwanie do działania, odbiorca poczuje się zmotywowany do wykonania konkretnej czynności, np. do wejścia na stronę Twojego sklepu internetowego.
- Stosuj personalizację – jeśli znasz imiona, to adresuj Twoje wiadomości do konkretnego odbiorcy. Powitanie, które brzmi np. „Witaj Agnieszko”, spotka się ze zdecydowanie bardziej pozytywną reakcją, niż ogólny komunikat.
- Dobierz odpowiedni moment – jeśli liczysz na pozytywny odbiór Twoich wiadomości, to unikaj wysyłania ich w nocy. Ważne jest także, by nie robić tego zbyt często, może to zniechęcić odbiorców. Przyjmuje się, że najlepsze efekty osiągniesz, wysyłając SMS-y raz na dwa tygodnie.
Sposób na masową wysyłkę SMS
Jeśli nie masz doświadczenia, najlepiej skorzystaj z profesjonalnej platformy przeznaczonej do prowadzenia kampanii marketingowych, takiej jak Freshmail.pl. Znajdziesz tam liczne narzędzia do optymalizacji wysyłki, możesz liczyć także na pomoc doświadczonych doradców – dowiedz się więcej na: https://freshmail.pl/wysylka-sms/
W odpowiedniej zakładce wybierz ilość SMS-ów, która Cię interesuje. Możliwości masz tutaj sporo: od 1000 SMS-ów (opcja przeznaczona dla małych biznesów), aż po 100 000 wiadomości. Warto przy tym wiedzieć, że im więcej SMS-ów kupisz, tym mniej płacisz za poszczególną wiadomość. Interesująca jest też możliwość połączenia tego rodzaju działań z mailingiem. W ten sposób osiągniesz lepszy efekt Twojej kampanii. Zacznij wysyłać SMS-y z Freshmail.pl już dziś, a wkrótce odczujesz pierwsze efekty!